DETALII RETURNARE PRODUSE TOPPIK
Pe această pagină vei găsi toate informațiile referitoare la politica noastră de retur.
Procedura este una foarte ușoară și rapidă, iar pașii de urmat sunt prezentați în detaliu, în rândurile de mai jos:
1. RETURNAREA COLETULUI:
Pentru returnarea produsului/produselor, sunt disponibile următoarele opțiuni:
✔ ÎNCĂRCARE ÎN LOCKER EASYBOX:
Completează datele din formularul Sameday: https://return.sameday.ro/toppik
Ulterior o să primești un cod QR pe care să-l scanezi la încărcarea în easybox.
✔ PROGRAMARE PRELUARE:
După ce ne confirmi că dorești returnarea comenzii, o să facem o cerere către curier să vină la adresa ta, pentru preluarea coletului.
Te rugăm ca în ziua în care vine curierul după retur, să ai produsul/produsele pregătite, ambalate într-o cutie, pentru ca acestea să ajungă la noi în siguranță.
✔ EXPEDIȚIE PROPRIE:
Dacă dorești, poți să faci personal această cerere, în cazul în care preferi o anumită zi sau un anumit intervat de timp.
Poți completa cererea aici: FanCourier / Sameday
Pentru returnarea coletului, adresa noastră este:
Destinatar: TOPPIK.ro (sau BLACKNET ONLINE SRL)
Adresa: Strada Mikó Imre nr. 8 din Cluj-Napoca (CP: 400347)
Telefon: 0757.640.318
⚠️ IMPORTANT!
✔ Specifică curierului că plata se face la destinatar: adică suportăm noi costurile de transport pentru returul produselor;
✔ Expediția se trimite standard, adică fără ramburs. Rambursul se trimite după ce coletul de retur ajunge la noi, îl verificăm și produsele sunt în regulă.
Coletele retur care sunt trimise cu ramburs vor fi refuzate; iar costurile de transport și discuțiile ulterioare cu serviciul de curierat pentru rezolvarea situației, vor cădea în responsabilitatea ta.
✔ După ce ai trimis coletul, te rugăm să faci o poză chitantei primite de la curier și să ne-o trimiți pe WhatsApp (0757.640.318) sau să ne trimiți codul de AWB printr-un SMS. Acesta ne va ajuta să verificăm statusul expediției, pentru a prelua cât mai rapid coletul de retur.
2. RETURNAREA BANILOR:
După ce coletul ajunge la sediul nostru, verificăm ca produsele să fie în regulă. În cazul în care unele dintre acestea ajung deteriorate la noi din cauza neambalarii corespunzătoare, ne rezervăm dreptul de a reține parte din suma ce urmează să fie returnată, într-un procent de până la 100%.
După verificarea returului, returnăm banii în 1-2 zile lucrătoare, prin una din cele două metode de mai jos:
✔ TRANSFER BANCAR: varianta gratuită (suportăm noi costurile transferului bancar)
O să avem nevoie de un cod IBAN și numele complet al titularului de cont.
După efectuarea transferului bancar te notificam prin sms, iar banii îți vor intra în cont în maxim 24 de ore.
✔ DIRECT PE CARD: în cazul în care ai făcut plata cu cardul.
Facem o cerere de stornare către MobilPay, procesatorul de plăti, în urmă căreia vei primi banii înapoi direct pe card, de regulă în 24 de ore.