perm_identity
Sign In

Login rapid cu:

  • Google
Sau

CUM VĂD OAMENII BĂRBAȚII CU PĂR SUBȚINUT.

CUM VĂD OAMENII BĂRBAȚII CU PĂR SUBȚINUT.
Știați că bărbații cu păr des sunt mai predispuși să fie aleși pentru un loc de muncă decât bărbații cu urme de chelie? Nu e corect! Acesta este modul în care oamenii văd bărbații cu părul subțiat.

Indiferent dacă în prezent vă confruntați cu căderea părului sau nu, este posibil ca situația părului dvs. să fi afectat semnificativ în modul în care ceilalți vă percep. Acest lucru este valabil mai ales la locul de muncă. Citiți mai departe pentru a descoperi modul în care oamenii văd bărbații cu păr subțiat și cum le afectează imaginea și încrederea în sine.



Un studiu canadian realizat în anul 2000 a explorat efectele căderii părului în căutarea unui loc de muncă. S-a constatat că 41% dintre candidații de sex masculin cu păr au fost selectați pentru un interviu și doar 27% dintre bărbații cheli. Astăzi, aproape 20 de ani mai târziu, problema încă există.

Într-un recensământ recent al părului făcut de Dove, 8 din 10 bărbați au spus că părul lor îi făcea să pară profesioniști și că îi ajută să se simtă încrezători. Prin urmare, majoritatea acestor bărbați au declarat că s-au „simțit judecați după cât de mult păr au pe cap” cel puțin o dată în viața lor.
Stresul și căderea părului.
Totuși, ceea ce este ironic este că a avea un păr des vă poate ajuta, dar majoritatea bărbaților care ocupă locuri de muncă de top sunt considerați mai predispuși la căderea părului din cauza stresului decât omologii lor juniori. Căderea părului din cauza stresului a devenit populară în ultimii ani. Când începem să observăm că pierdem părul, nivelul nostru de stres crește. Făcând să cadă și mai mult păr.
Acest ciclu vicios este locul în care majoritatea oamenilor se blochează atunci când observă pentru prima dată orice semn de cădere a părului. O modalitate de a scăpa este de a lua în considerare utilizarea de produse care reduc instantaneu vizibilitatea petelor chele sau a subțierii părului.

Totul este despre încredere!

Studiile au demonstrat, de asemenea, că „băieții cu păr subțire” au redusă stima și încrederea în sine, precum și un comportament mai conștient. Cu alte cuvinte, modul în care oamenii văd bărbații cu păr subțire afectează și percepția acestor bărbați despre ei înșiși.



Important, pentru bărbații cheli sau pentru cei care au părul des, încrederea în sine este esențială. Deci, dacă sunteți un bărbat care își pierde părul, este important să determinați ce puteți face pentru a vă spori încrederea în sine. Puteți decide să mergeți la tratamente cu laser sau să optați pentru soluții mai ușoare, mai puțin invazive și mai ieftine, cum ar fi nanofibrele Toppik care in cateva secunde vă oferă un aspect al parului des și plin de volum. Indiferent de caz, știți că aveți întotdeauna alternative care să vă ajute să faceți față modelului de cădere a părului.

Related products

135,00 RON
(4,9/5) din 142 comentarii
Nanofibrele Toppik maschează rapid şi eficient părul rar şi subţire. Alcătuite din cheratină naturală, asemănătoare ca textură şi aspect cu firul de păr uman, după aplicare acestea sunt imposibil de detectat, chiar şi...

85,00 RON
(4,2/5) din 10 comentarii
Acest aplicator de tip spray te ajută să aplici mai uşor, uniform şi cu mai multă precizie nanofibrele Toppik. Este compatibil cu flacoanele de Toppik Fibers 12g şi 27g. În pachet primeşti gratuit şi un Hairliner,...

65,00 RON
(4,6/5) din 10 comentarii
Fixativul Fiberhold Spray a fost special creat pentru a întări legătura dintre nanofibrele Toppik şi firele de păr.Fiind rezistent împotriva ploii, vântului şi transpiraţiei, te vei veţi simţi în siguranţă indiferent...

75,00 RON
(4,8/5) din 10 comentarii
Acest ser are la bază o formulă de cheratină concentrată ce oferă părului o finisare naturală şi amplifică volumul coafurii atunci când firele sunt prea subţiri sau prea rare. Tocmai pentru că nu necesită clătire,...
Articole inrudite
Leave a Comment
Leave a Reply
Please login to post a comment.

Meniu

Settings

Click for more products.
No produts were found.