Importanța proteinelor în creșterea părului

Importanța proteinelor în creșterea părului
Poate că te gândești că părul tău nu este destul de des, bogat și te întrebi ce poți să faci pentru a-i oferi un boost...Cheia pentru cresterea sănătoasa a părului? Mănâncă o mulțime de proteine. Continuă să citești pentru a afla care sunt cele mai bune surse de proteine pentru creșterea sănătoasă a părului tău și pentru a afla cum contribuie de fapt proteinele la creșterea părului tău.

Poate că te gândești că părul tău nu este destul de des, bogat și te întrebi ce poți să faci pentru a-i oferi un boost...Cheia pentru cresterea sănătoasa a părului? Mănâncă o mulțime de proteine. Continuă să citești pentru a afla care sunt cele mai bune surse de proteine pentru creșterea sănătoasă a părului tău și pentru a afla cum contribuie de fapt proteinele la creșterea părului tău.

Dacă cauți o soluție imediată pentru un aspect de păr mai des îți recomand să încerci Toppik. Nanofibrele Toppik sunt produse din proteine de keratină(același tip de proteină ca și în părul natural) și vă va face părul să pară mai gros în câteva secunde.

De ce proteina este esențială pentru creșterea părului?


Părul nostru este făcut din proteine numite keratină, deci consumul de proteine este esențial pentru creșterea lui. Corpul nostru folosește proteine pentru o serie de funcții vitale diferite. Când nu mâncăm suficient, corpul nostru reorganizează proteina pe care o consumăm în organele noastre esențiale, ignorând funcțiile neesențiale, cum ar fi creșterea părului. În timp ce acest mecanism de apărare ne ține în viață când nu mâncăm sănătos, poate duce și la o creștere mai lentă a părului sau chiar la căderea lui.

De unde știi cât de multă proteină trebuie să mănânci? Un studiu realizat de Harvard Medical School arată că un adult de 50 de ani trebuie să manance aproximativ 53 de grame de proteine pe zi, in timp ce bărbații care in general cântăresc mai mult decat femeile trebuie să mănânce în jur de 56 de grame de proteine pe zi.

Cu toate acestea, cantitatea de proteine ce trebuie consumată depinde de înălțime, greutate și stil de viață. Pentru o recomandare mai exactă, adresați-vă unui nutritionist pentru a determina împreună cât de multă proteină ar trebui să mâncați.

Cele mai bune surse de proteină pentru creșterea părului

1. Ouăle

importanta proteinelor din oua in cresterea parului
Ouăle sunt o sursă importantă de proteine și biotină - două substanțe nutritive esențiale pentru creșterea părului. Foliculii de păr au nevoie de biotină pentru a produce keratina, motiv pentru care această vitamină este adesea inclusă în suplimentele de creștere a părului. Ouale sunt, de asemenea, sursă bogată de nutrienți pentru creșterea părului, inclusiv zinc și seleniu.

2. Somonul

Peștii grași, cum ar fi somonul, sunt surse excelente de proteine pentru creșterea părului. Nu numai că somonul este bogat în proteine, dar este de asemenea o sursă excelentă de acizi grași în omega-3. Un studiu din 2015 realizat de Jurnalul de Dermatologie Cosmetică a găsit o legătură între consumul de alimente bogate în acizi grași, omega-3 și creșterea densității părului. Dacă nu vă place peștele, puteți lua, de asemenea, un supliment de ulei de pește pentru a obține doza zilnică de acizi grași.

3. Nucile

importanta proteinelor din nuci in cresterea parului

Nucile nu sunt doar o gustare bună, ci și o modalitate excelentă de a obține mai multe proteine pentru creșterea părului în dieta dvs. - în special pentru persoanele care nu consumă produse de origine animală. În plus, nucile sunt, de asemenea, surse excelente de nutrienți pentru creșterea părului, cum ar fi vitamina E, vitaminele B, acizii grași și zincul.

4. Stridiile

Nu numai că stridiile sunt o sursă importantă de proteine, dar sunt, de asemenea, una dintre cele mai bogate surse de zinc. Zincul este un nutrient important pentru creșterea părului, deoarece joacă un rol important în sinteza proteinelor și diviziunea celulară. Din acest motiv, un deficit de zinc a fost asociat cu anumite tipuri de cădere a părului.

5. Fasolea

importanta proteinelor din fasole in cresterea parului

Fasolea este o altă sursă excelentă de proteine ce stimulează creșterea părului. Ele conțin, de asemenea, alți nutrienți esențiali pentru creșterea părului, inclusiv fierul. Deficiențele de fier sunt o cauză comună de cădere a părului, în special la femei. Include fasolea în dieta ta pentru a te asigura că obți suficient fier (și proteine) pentru o creștere sănătoasă a părului.

6. Carnea de vită

Carnea de vită este o altă sursă bogată de proteine. Este, de asemenea, bogată în substanțe nutritive sănătoase pentru păr, cum ar fi fierul, niacină și seleniul.

Rețineți că părul dvs. poate crește până la maximum 10 cm pe an, chiar dacă aveți o dietă sănătoasă. Dacă sunteți însa in căutarea unor rezultate imediate, Toppik Hair Building Fibers poate crea aspectul unui păr mai des în câteva secunde, fără a aștepta creșterea părului.

Leave a Comment
Leave a Reply
Please login to post a comment.

Meniu

Contact

Pentru comenzi telefonice sau orice întrebări referitoare la produsele Toppik, ne poţi contacta la numărul:

0757.640.318

(Luni-Vineri 9:00-16:00)

Settings

Click for more products.
No produts were found.